ΑΘΗΝΑ
10:09
|
27.06.2026
Ο Πολωνός πρωθυπουργός Ματέους Μοραβιέτσκι εκτίμησε πως η νέα ενεργειακή πολιτική θα δημιουργήσει 300.000 νέες θέσεις εργασίας.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Το υπουργικό συμβούλιο στην Πολωνία ενέκρινε απόψε νομοσχέδιο με στόχο την επιτάχυνση της απεξάρτησης της χώρας από το λιγνίτη και την προώθηση παραγωγής Ενέργειας από Ανανεώσιμες Πηγές και πυρηνικούς σταθμούς ως το 2040.

Η απόφαση προβλέπει την παραγωγή Ενέργειας κατά 23% από Ανανεώσιμες Πηγές (αιολική, ηλιακή κ.λπ) ως το 2030 από 13% που είναι σήμερα. Προβλέπει επίσης την αύξηση Ενέργειας από εγκαταστάσεις αιολικών πάρκων στην Βαλτική θάλασσα και την ανέγερση του πρώτου πυρηνικού σταθμού της χώρας το 2033.

Στο κυβερνητικό σχέδιο δεν αναφέρεται ακόμη ο χώρος ανέγερσης του πυρηνικού σταθμού, ούτε το μοντέλο τεχνολογίας που θα προταθεί.

Ο Πολωνός πρωθυπουργός Ματέους Μοραβιέτσκι εκτίμησε πως η εφαρμογή της νέας ενεργειακής πολιτικής στη χώρα θα οδηγήσει στη δημιουργία τουλάχιστον 300.000 νέων θέσεων εργασίας.

Αποστάσεις Γερμανίας-Πολωνίας από τα σχόλια Μακρόν για ΝΑΤΟ – EurActiv.gr
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Κλειστές για το κοινό περιοχές του Δήμου Αριστοτέλη στη Χαλκιδική

Ο καιρός σήμερα: Υψηλές θερμοκρασίες και μελτέμια στο Αιγαίο

Το Ράλλυ Ακρόπολις μαρσάρει σε 45 χιλιόμετρα απαγορευμένων περιοχών Natura

Αναβλήθηκε η «Παρέλαση Περηφάνειας» από την αστυνομία στο Παρίσι

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα