Μιλώντας στην ολομέλεια της Βουλής ο αναπληρωτής υπουργός Υποδομών και Μεταφορών δήλωσε ότι οι ανήλικοι αντιμετωπίζουν την οδήγηση με πατίνι «περίπου ως βίντεοπαιχνίδι».
Η ανήλικη νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση σε ΜΕΘ του νοσοκομείου ΚΑΤ από τις 12 Μαΐου. Η επιθυμία των γονιών της 17χρονης.
Ψυχολόγοι και κοινωνικοί λειτουργοί στο σχολείο των δύο μαθητριών. Στη ΜΕΘ του ΚΑΤ νοσηλεύεται το ένα από τα δύο κορίτσια που έπεσαν από ταράτσα πολυκατοικίας.
Η μία από τις δύο 17χρονες άφησε σημείωμα εκφράζοντας απογοήτευση για τη σημερινή κοινωνία με τη φράση: «Αυτός ο κόσμος δεν είναι πια για μένα».
Νέα προαναγγελία από άλλο κανάλι για άμεση -χωρίς να διευκρινίζεται χρονικά- πρόθεση για αυστηρότερη ρύθμιση στη χρήση των ηλεκτρικών πατινιών, ειδικά από ανήλικους.
Ο υπουργός ΠροΠο τοποθετήθηκε μ’ αφορμή και το πρόσφατο δυστύχημα με πατίνι στην Ηλεία που στοίχισε τη ζωή ενός 13χρονου παιδιού.
Στην επαλήθευση της ηλικίας των Τούρκων χρηστών των πλατφορμών τους θα προβαίνουν πλέον οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας.
Σχετικά με τα νομοθετήματα έξωσης των ανηλίκων από τα ΜΚΔ μίλησαν με την Ντίνα Δασκαλοπούλου και το Dnews η Θεώνη Κουφονικολάκου και ο Γιώργος Νικολαΐδης.
Ακόμα ένας νεαρός εμφανίστηκε στο Νοσοκομείο Λουτρακίου με τραύματα στην κοιλιακή χώρα, ισχυριζόμενος αρχικά πως τραυματίστηκε σε τροχαίο.