Οι διανομείς της efood διεκδικούν την υπογραφή Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας με αυξήσεις μισθών για όλους και απευθείας προσλήψεις.
«Δεν θέλουμε να θρηνήσουμε άλλους νεκρούς και σακατεμένους συναδέλφους. Ανήμερα Χριστουγέννων στην Αθήνα μετρήσαμε ακόμα έναν νεκρό συνάδελφο».
Σε νέο διήμερο κινητοποιήσεων, με στάσεις εργασίας, σήμερα Παρασκευή και το Σάββατο 29 Νοεμβρίου, προχωρούν οι εργαζόμενοι στην efood.
Την απόφαση να προχωρήσουν σε 24ωρη απεργία σήμερα, Παρασκευή, και στάση εργασίας αύριο, Σάββατο από τις 18:00 έως τις 23:00 πήραν οι εργαζόμενοι της efood.
Με τους εποχικούς πυροσβέστες ενώθηκαν στην πλατεία Συντάγματος οι απεργοί διανομείς. Το φωτορεπορτάζ του Κωνσταντίνου Ζήλου για το kosmodromio.gr.
Σήμερα Παρασκευή 1 και το Σάββατο 2 Νοεμβρίου απεργούν ξανά οι διανομείς της Efood και της Wolt στην Αττική.
Άλλος ένας διανομέας έχασε τη ζωή του σήμερα 18/10 έπειτα πολυήμερη νοσηλεία σε ΜΕΘ λόγω τροχαίου εν ώρα εργασίας.
Σαν ορμητικό ποτάμι οι απεργοί-διανομείς των αλυσίδων efood και wolt γέμισαν δρόμους της Αθήνας κάνοντας μοτοπορεία.
Απεργία και συγκεντρώσεις σήμερα Παρασκευή από τους διανομείς Efood και Wolt με αίτημα την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας.