Το κομβόι προς την στραγγαλιζόμενη από τις ΗΠΑ Κούβα αρχικά σχεδιαζόταν ως μια νηοπομπή, αλλά πλέον «εξελίχθηκε σε ένα συντονισμένο κομβόι από αέρα και θάλασσα».
Φθάνουν τους τουλάχιστον 133 οι νεκροί και 39 τα σκάφη που έχουν καταστραφεί από τον Σεπτέμβριο του 2025 στην Καραϊβική.
«Η κατάσταση στην Κούβα είναι πράγματι κρίσιμη… Το γνωρίζουμε αυτό και διατηρούμε στενή επαφή με τους Κουβανούς φίλους μας», δήλωσε ο Ντμίτρι Πεσκόφ.
Ο Γουάνγκ Γι εξέφρασε την σθεναρή απόρριψη της χώρας του για αδικαιολόγητες παρεμβάσεις εξωτερικών δυνάμεων στις εσωτερικές υποθέσεις της Κούβας.
«Είμαστε προβληματισμένοι και απογοητευμένοι», ανέφερε η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, Μαρία Ζαχάροβα.
Δυνάμεις της SOUTHCOM κατέλαβαν το τάνκερ Veronica, ενισχύοντας τον παράνομο αμερικανικό έλεγχο των ενεργειακών πόρων της Βενεζουέλας.
Την επιχείρηση πραγματοποίησαν ναύτες της δύναμης κρούσης «Joint Task Force Southern Spear» σε συνεννόηση με το Υπουργείο Εσωτερικής Ασφάλειας.
Η Ολλανδία που διατηρεί τον έλεγχο έξι νησιών στην Καραϊβική, καταγγέλλει τις αθρόες αμερικανικές επιθέσεις, κατά σκαφών που υποτίθεται πως μεταφέρουν ναρκωτικά.
Η Ρωσία φέρεται να κάλεσε τις ΗΠΑ να σταματήσουν να καταδιώκουν το πετρελαιοφόρο λίγες ώρες αφότου το πλήρωμα ζωγράφισε τη ρώσικη σημαία στο πλοίο.