Τη στήριξη του Συνεδρίου στους εργαζόμενους των μέσων ενημέρωσης του ΣΥΡΙΖΑ ζητούν οι εργαζόμενοι του «Κόκκινου» και της «Αυγής»,
Συναυλία οικονομικής ενίσχυσης του απεργιακού τους αγώνα διοργανώνουν στο AN CLUB οι εργαζόμενοι στην Αυγή, και το Κόκκινο.
Οι απεργίες θα γίνουν αύριο και μεθαύριο, 30 και 31 Οκτωβρίου, επειδή «καμία δέσμευση δεν έχει τηρηθεί από πλευράς του βασικού μετόχου ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ».
Σύμφωνα με διαρροές, το σχέδιο «βιωσιμότητας» που μελετάται προβλέπει έως και 30 απολύσεις στην Αυγή και 10 επιπλέον στο Κόκκινο.
Αναμένεται αύριο (21/8) να υιοθετήσουν την κινητοποίηση και οι εργαζόμενοι στην Αυγή-φύλλο και ιστοσελίδα.
Βέλη προς ΣΥΡΙΖΑ: «Ήρθε η ώρα να απαντήσει ο εργοδότης μας. Προτείνει και στους άλλους εργοδότες να μην καταβάλλουν τους μισθούς έτσι απλά;».
Οι εργαζόμενοι ζητούν τα δεδουλευμένα τους από το ΣΥΡΙΖΑ.
Η ΕΣΗΕΑ σημειώνει, πως δεν έχουν λάβει το επίδομα αδείας και τη μισθοδοσία του Ιουλίου, καλώντας τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να αναλάβει τις ευθύνες του.
Σήμερα από τις 12.00 έως τις 16.00. Οι εργαζόμενοι ζητούν την καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών του μηνός Ιουνίου.