16/06/2020 21:28 Σε καραντίνα δήμος στη Ροδόπη Σε καραντίνα μπαίνει από σήμερα ο Δήμος Ιάσμου, στη Ροδόπη, έπειτα από κρούσματα κορονοϊού τις τελευταίες μέρες.