Ο υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης τόνισε τη σημασία της ενταξιακής πορείας των Δυτικών Βαλκανίων στην Ε.Ε.
Μόνο σήμερα, και κατόπιν των ουγγρικών εκλογών, η Ουκρανία ανακοίνωσε την επαναλειτουργία του αγωγού που μεταφέρει ρωσικό πετρέλαιο σε Ουγγαρία και Σλοβακία.
Το ουκρανικό σαμποτάρισμα επανειτουργίας του αγωγού φαίνεται να καλύπτει η Ε.Ε. προκαλώντας ανιτδράσεις σε Σλοβακία και Κίεβο.
Ρεύμα τέλος, αν το Κίεβο δεν επαναλάβει τη διαμετακόμιση πετρελαίου μέσω του αγωγού Ντρούζμπα, λέει ο Ρόμπερτ Φίτσο.
Ο πρωθυπουργός της Σλοβακίας εξέφρασε την άποψή του ότι η Κάγια Κάλλας θα πρέπει να παραιτηθεί από τη θέση της.
Τα θύματα -τρεις εργαζόμενοι ηλικίας 23, 31 και 41 ετών- σκοτώθηκαν κατά τη διάρκεια οικοδομικών εργασιών στην πόλη Βέλκε Καπούσανι.
Την επιμονή της Ε.Ε. να τροφοδοτεί μια «μαύρη τρύπα» διαφθοράς κατέκρινε ο Σλοβάκος πρωθυπουργός στο φόντο του ζητήματος των παγωμένων ρωσικών κεφαλαίων.
Δεκάδες τραυματίες, 11 από τους οποίους σοβαρά, είναι ο απολογισμός της σύγκρουσης δύο τρένων, το βράδυ της Κυριακής στη δυτική Σλοβακία.
Η Σλοβακία δεν θα συμμετάσχει σε κανένα πρόγραμμα της Ε.Ε. που αποσκοπεί στη χρηματοδότηση στρατιωτικής βοήθειας προς την Ουκρανία, δήλωσε ο Ρόμπερτ Φίτσο.