Παράλληλα, η ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδας αποφάσισε την συνέχιση της αποχής στις ποινικές δίκες.
Την Παρασκευή 16/2/2023 θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας των πρόεδρων των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος και των δικηγόρων της Αθήνας, στο υπουργείο Εργασίας.
Η επόμενη συνεδρίαση ορίστηκε για τις 7 Φεβρουαρίου.
Η αποχή θα συνεχιστεί τουλάχιστον ως την Παρασκευή, 2 Φεβρουαρίου 2024 μεταξύ άλλων από τις περισσότερες ποινικές δίκες.
Η Ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδας πρότεινε σήμερα την συνέχιση της αποχής ως τις 19 Ιανουαρίου.
Κλειστά παραμένουν τα δικαστήρια, ενώ η αποχή των δικηγόρων αναμένεται να παραταθεί.
Στη συνέχεια, θα συνεδριάσουν σε νέα Γενική Συνέλευση, επανεξετάζοντας τις έως τότε εξελίξεις, με βασικό θέμα την ψηφιακή μεταρρύθμιση που δρομολογεί το αρμόδιο υπουργείο.
Εντείνονται οι αντιδράσεις των δικηγόρων απέναντι στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης, καθώς θεωρούν πως ευνοεί τα μεγάλα δικηγορικά γραφεία.
Τονίζουν πως η δημοσιοποίηση της προκήρυξης έναντι της οποίας είχαν υποβάλει ενστάσεις δείχνει πως δεν τηρήθηκαν οι σχετικές δεσμεύσεις.