Εκεί που η κυβέρνηση βλέπει «έργα» και «αναβάθμιση», η Μαρία Καρυστιανού είδε ό,τι και οι πολίτες κάθε μέρα: υποστελέχωση, ράντσα, προβλήματα.
Η λειτουργία του νοσοκομείου συνεχίζεται «απρόσκοπτα και με απόλυτη ασφάλεια», τονίζεται στην ανακοίνωση.
Το Σωματείο Εργαζομένων να καταγγέλλει ότι η υπερπληρότητα και τα ράντζα ακυρώνουν κάθε μέτρο υγειονομικής προστασίας.
Μήνυση κατά παντός υπευθύνου κατέθεσε σήμερα ο Πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ για τα ράντζα στο Νοσοκομείο Αττικόν.
«Σε κάθε εφημερία υπάρχουν 120 -150 ράντζα, εργασιακή εξόντωση, μεγάλες ελλείψεις προσωπικού», δηλώνουν οι εργαζόμενοι του νοσοκομείου.
Η 39χρονη έγκυος δίνει μάχη για να διατηρήσει την όρασή της μετά την επίθεση με πιρούνι που δέχθηκε στα μάτια από το σύζυγό της.
«Η κυβέρνηση εκμεταλλεύτηκε τη δουλειά μας» καταγγέλλουν όσοι εργάστηκαν στα περιβόητα απογευματινά χειρουργεία.
Η κατηφόρα δεν έχει τέλος στο νοσοκομείο Αττικόν. Τα προβλήματα πολλαπλασιάζονται μήνα με το μήνα με ευθύνη του υπουργείου Υγείας.
Αφού ο Κυριάκος Μητσοτάκης επισκέφτηκε το νοσοκομείο για 8 ολόκληρα (!) λεπτά, το σωματείο έβγαλε την ανάλογη ανακοίνωση.