Χιλιάδες πολίτες τίμησαν τη σημερινή Ημέρα του Βουνού διαδηλώνοντας κατά της καταπάτησης των ορεινών όγκων και δασών της χώρας.
Μαζική ήταν η ανταπόκριση πολιτών στο κάλεσμα συλλογικοτήτων απέναντι στη λεηλασία της φύσης.
Σε συγκέντρωση και πορεία καλούν σήμερα Τετάρτη, στις 18:30 στο Θησείο συλλογικότητες και πρωτοβουλίες που δραστηριοποιούνται για την υπεράσπιση των βουνών και της φύσης.
Οι οργανώσεις Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης, Ελληνική ΟΡΝΙΘΟΛΟΓΙΚΗ Εταιρεία και Καλλιστώ καταδικάζουν τη διάνοιξη δρόμου στον Γράμμο από τον Στρατό και την Περιφέρεια Ηπείρου.
Ο δήμος Νεστορίου διαμαρτύρεται για την αυθαίρετη διάνοιξη δρόμου στην αλπική ζώνη του Γράμμου, σε μια ευαίσθητη, παρθένα και απείρου κάλλους περιοχή.
Πώς ένας Νεπαλέζος και ένας Βρετανός κατέρριψαν τα δυο ρεκόρ ταυτοχρόνως;
Φωτορεπορτάζ του Δημήτριου Χριστοδουλέλλη από την πορεία στην Αθήνα για την προστασία των βουνών της Ελλάδας.
Εκατοντάδες άνθρωποι διεμήνυσαν στην κυβέρνηση και τα ισχυρά οικονομικά συμφέροντα πως είναι έτοιμοι να παλέψουν «για την υπεράσπιση της φύσης.