ΑΘΗΝΑ
03:54
|
27.06.2026
• Tag: Εργοστάσιο •

Στις φάμπρικες της πανδημίας

Κέντρο επώασης της πανδημίας και στην Ελλάδα όπως και αλλού, ήταν οι εργασιακοί χώροι. Βρίσκονταν όμως εκτός του ραντάρ της κυβέρνησης.

Γιαννιτσά – Κορονοϊός: Κλείνει η κονσερβοποιία λόγω των διφήφιων κρουσμάτων

Διέκοψε τη λειτουργία της η κονσερβοποιία στα Γιαννιτσά μετά τον εντοπισμό διψήφιου αριθμού κρουσμάτων στο προσωπικό της. Περισσότερα από δέκα κρούσματα κορονοϊού εντοπίστηκαν μεταξύ των […]

1
6
7
Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα