Τελευταία ταινία στην ιστορική κινηματογραφική αίθουσα-Sold out απόψε το βράδυ (29/12), ωστόσο θα υπάρχει λίστα αναμονής.
«Το κλείσιμό τους θα είναι έγκλημα», ανέφερε σε μήνυμά του ο Σέρβος σκηνοθέτης, ηθοποιός και μουσικός, Εμίρ Κουστουρίτσα.
Την «ανάθεση της εκμετάλλευσης του κινηματογράφου σε εταιρεία διεθνούς εμβέλειας στο χώρο του θεάματος», ανακοίνωσε ο όμιλος που θα μετατρέψει το κτίριο σε ξενοδοχείο.
Η ραγδαία ξενοδοχοποίηση του κέντρου της Αθήνας και η απραξία του υπουργείου Πολιτισμού απειλούν τον παλαιότερο σε λειτουργία κινηματογράφο της πρωτεύουσας.
«Οι κινηματογράφοι είναι ο κατεξοχήν χώρος πολιτισμού της μητρόπολης. Μια σύγχρονη πόλη χωρίς κινηματογράφους στον αστικό ιστό της είναι μια πόλη σε κρίση».
Τρεις ιστορικοί κινηματογράφοι του κέντρου της Αθήνας απειλούνται με ξαφνικό θάνατο με ευθύνη του ΕΦΚΑ και του υπουργείου Πολιτισμού.