«Εμείς, οι κάτοικοι που αναγκαζόμαστε να εγκαταλείψουμε τα σπίτια μας, την γειτονιά μας, τις αναμνήσεις μας».
Τελέστηκε στον ιερό ναό του Αγίου Αθανασίου στο Μεσολόγγι, η εξόδιος ακολουθία του Μπάμπη Κούτσικου, που έπεσε θύμα εγκληματικής ενέργειας.
Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα παραστεί στην εξόδιο ακολουθία του αστυνομικού που κατέληξε μετά από 20 ημέρες νοσηλείας.
«Έφυγε έτσι όπως ήθελε, να πετάει», δήλωσε ο πατέρας του άτυχου πιλότου της Πολεμικής Αεροπορίας.
Στο Πρώτο Νεκροταφείο Αθηνών, την Τετάρτη, το μεσημέρι, συγγενείς, φίλοι, συνάδελφοι και θαυμαστές του αγαπητού ηθοποιού θα τον αποχαιρετίσουν για τελευταία φορά.