Ουκρανοί στρατιώτες Μηχανοκίνητης Ταξιαρχίας αφέθηκαν στην πρώτη γραμμή για μέρες δίχως νερό και τρόφιμα.
Ο συνολικός αριθμός των Παλαιστινίων που έχουν πεθάνει από τον επιβεβλημένο από το Ισραήλ λιμό φτάνει πλέον τους 313, ανέφερε το υπουργείο Υγείας της Γάζας.
Το Υπουργείο Υγείας της Γάζας δήλωσε ότι πέντε άνθρωποι πέθαναν από υποσιτισμό τις τελευταίες 24 ώρες.
«Ανησυχούμε απεγνωσμένα για τους δημοσιογράφους μας στη Γάζα, αναφέρεται σε κοινή δήλωση που εξέδωσαν τα 4 πρακτορεία.
Παράλληλα, αναφέρονται τουλάχιστον 25 νεκροί από ισραηλινά πυρά στα κατοχικά σημεία διανομής τροφίμων μόνο σήμερα.
Ο Τζέικ Γουντ είχε ορκιστεί ότι «δεν θα συμμετάσχει σε οτιδήποτε εκτοπίζει τον παλαιστινιακό πληθυσμό». Χωρίς τον διευθυντή του προχωρά το ισραηλινής έμπνευσης GHF.
Ο ΟΗΕ αναφέρει ότι το 81% της Λωρίδας της Γάζας έχει πλέον χαρακτηριστεί είτε ως στρατιωτική ζώνη είτε ως περιοχή «εκκένωσης» από το Ισραήλ.
«Έχω δει παιδί που ήταν 5 χρονών και έλεγες ότι ήταν 2,5», ανέφερε χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τα κατεχόμενα Παλαιστινιακά Εδάφη.
«Επιτέλους θα καταλάβουμε τη Λωρίδα της Γάζας. Θα σταματήσουμε να φοβόμαστε τη λέξη "κατοχή"», δήλωσε ο Ισραηλινός υπουργός Σμότριτς.