Η αστυνομία συνάντησε τους γονείς του κοριτσιού και ζήτησαν συγγνώμη για τον τρόπο που οι ντετέκτιβ ερεύνησαν την υπόθεση και αντιμετώπισαν την οικογένεια.
Στο ΕΔΔΑ είχαν προσφύγει οι γονείς του άτυχου κοριτσιού, καταγγέλλοντας τις δηλώσεις πρώην αστυνομικού επιθεωρητή, που τους ενέπλεξε στην εξαφάνιση της κόρης τους.
Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα