«Για όσα συνέβησαν στην Ελλάδα τη μεγαλύτερη ευθύνη φέρουν οι διοργανωτές, δηλαδή η ελληνική αστυνομία και η ΑΕΚ ως οικοδεσπότης», τονίζει ο Κροατικός Σύλλογος.
Από την Κυριακή γνώριζε η Υποδιεύθυνση Αθλητικής Βίας της Ασφάλειας στην Αθήνα για την κάθοδο των Κροατών χούλιγκαν στη Νέα Φιλαδέλφεια. Δεν έκανε τίποτε.
Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα