22/06/2021
12:58
Για τη σκληρή μάχη που έδωσε με τον κορονοϊό, μίλησε ο επικεφαλής της Οικολογίας-Αλληλεγγύης, Μιχάλης Τρεμόπουλος μέσα από το κέντρο αποκατάστασης όπου εξακολουθεί να αναρρώνει.
