Νοσηλεύεται σε απλή κλίνη στην παιδιατρική του «Ιπποκράτειου» νοσοκομείου, στη Θεσσαλονίκη.
Το φίδι βγήκε μέσα από τα χόρτα και της κατάφερε ένα δάγκωμα στο χέρι. Το κοριτσάκι παρουσίασε αλλεργία στον αντιοφικό ορό και μεταφέρθηκε στη ΜΕΘ.
Η 39χρονη είχε κληθεί να απομακρύνει την οχιά από το 30ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα να τη δαγκώσει και να μεταφερθεί στη ΜΕΘ.
Η ασθενής συνεχίζει να υποστηρίζεται αναπνευστικά και αιμοδυναμικά και βρίσκεται υπό στενή παρακολούθηση.
Διασωληνωμένη στο νοσοκομείο Παπανικολάου σε κρίσιμη κατάσταση ερπετολόγος που έπαθε αναφυλακτικό σοκ μετά από δάγκωμα οχιάς στη Θεσσαλονίκη.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ της ΕΡΤ, η γυναίκα πήγε σε σχολείο της πόλης για να αιχμαλωτίσει την οχιά, αλλά το ερπετό την δάγκωσε.