Σε αναστολή της σημερινής απεργίας προχώρησε η ΠΟΕ-ΟΤΑ, μετά τις δεσμεύσεις για κατάργηση της «διάταξης Βορίδη».
«Η υποστελέχωση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση μεθοδευμένα οδηγεί στο ξεπούλημα των υπηρεσιών σε ιδιωτικά και εργολαβικά συμφέροντα», καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι.
Την οργή και την αγανάκτησή της εκφράζει η ΠΟΕ-ΟΤΑ, με αφορμή ένα ακόμη εργατικό ατύχημα, αυτή τη φορά στην Κόρινθο.
Να διερευνηθούν τα αίτια του συμβάντος μετά το οποίο έχασε, τελικά, τη ζωή του συμβασιούχος του Δήμου Ακτίου-Βόνιτσας, απαιτεί το Εργατικό Κέντρο Αγρινίου.
Αποχή των εργαζομένων στους Δήμους αποφάσισε η ΠΟΕ-ΟΤΑ, για τα εργατικά ατυχήματα και τα περιστατικών επιθέσεων σε βάρος υπαλλήλων.
Ζητούν μονιμοποίηση των συμβασιούχων και συνέχιση της χρηματοδότησης των κοινωνικών δομών των Δήμων.
Καλεί τα μέλη της σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, στις 11.00 το πρωί, έξω από τα γραφεία της, στην πλατεία Καραϊσκάκη.
Στηρίζει και την 24ωρη απεργία της ΠΟΕ/ΟΤΑ για την ίδια ημέρα, με βασικό αίτημα τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων.
Ζητούν μονιμοποίηση συμβασιούχων και παύση των διώξεων σε βάρος αιρετών που δεν άσκησαν ένδικα μέσα σε βάρος εργαζομένων.