Ο πρώην Πρωθυπουργός και φίλος του εκλιπόντος εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι ο θάνατος του πρώην υπουργού ήταν αποτέλεσμα εγκληματικής ενέργειας.
Η δίκη έναντι των δύο κατηγορουμένων για το θάνατο του Σήφη Βαλυράκη συνεχίστηκε σήμερα.
Η δίκη των κατηγορουμένων για το θάνατο του Σήφη Βαλυράκη συνεχίστηκε με την κατάθεση του μικρότερου γιου του θύματος, Αλέξανδρο.
Ο γιος και η σύζυγος του Σήφη Βαλυράκη εκτιμούν πως ο θάνατος του αγαπημένου τους επήλθε από προσχεδιασμένη εγκληματική ενέργεια.
Πολλές οι αιχμές της Ασημίνας Παπαθεοδώρου, χήρας του πρώην Υπουργού, στο ΜΟΔ για εκφοβισμό μαρτύρων, κωλυσιεργία και χρυσαυγίτες.
Ξεκίνησε, μετά από τρεις αναβολές, η δίκη των δύο αλιέων που κατηγορούνται για τη δολοφονία του πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ.
Για τις 22 Σεπτεμβρίου αναβλήθηκε η εκδίκαση της υπόθεσης της δολοφονίας του πρώην υπουργού Σήφη Βαλυράκη, με κατηγορούμενους δύο ψαράδες.
Παρόντες στο δικαστήριο ήταν η σύζυγος, τα παιδιά και ο αδελφός του εκλιπόντος πρώην υπουργού. Στο εδώλιο οι δύο ψαράδες που κατηγορούνται για τη δολοφονία.
Ασέβεια κατήγγειλε η Μίνα Βαλυράκη, τονίζοντας πως ήταν δικηγόρος των φερόμενων δολοφόνων του συζύγου της και μελών της Χρυσής Αυγής.