Κινητοποίηση σήμερα Πέμπτη 18/6 αποφάσισε Σωματείο Εργαζομένων Κατασκευής Γραμμής 4 του Μετρό καταγγέλλοντας τις «εκφοβιστικές» απολύσεις δύο συναδέλφων τους.
Νέα κινητοποίηση υγειονομικών, με αίτημα την καθολική ένταξή τους στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα.
Νέα στάση εργασίας από τις 12.00 έως τις 15.00 και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Εργασίας. Ζητούν ένταξη στα Βαρέα και Ανθυγιεινά Επαγγέλματα (ΒΑΕ).
Στους νοσηλευτές των χειρουργείων οφείλονται συνολικά 3.000 ημέρες ανάπαυσης και περισσότερες από 210 ημέρες κανονικής άδειας.
Δύο εργαζόμενοι της «Anelixis» τραυματίστηκαν, χθες ο ένας σοβαρά στα διυλιστήρια στον Ασπρόπυργο.
Επισημαίνεται πως στο Σύνταγμα σκοπεύουν να βρίσκονται με τα τρακτέρ τους λίγο αργότερα και οι κινητοποιούμενοι αγρότες.
Τρίωρη στάση εργασίας από την ΑΔΕΔΥ για τους εργαζόμενους στην Αττική και πορεία το μεσημέρι προς το υπουργείο Οικονομικών.
Ο Σύλλογος Εργαζομένων Μουσείου Ακρόπολης προκηρύσσει προειδοποιητική στάση εργασίας και διαμαρτυρία μπροστά από τον προαύλιο χώρο του μουσείου.
Στάση εργασίας στα λεωφορεία του ΟΑΣΑ, από τις 11:00 έως τις 17:00 λόγω Γενικής Συνέλευσης των εργαζομένων.