Οι σταθμοί του ΗΣΑΠ θα αναβαθμιστούν και θα βαφτούν ως το φθινόπωρο δήλωσε ο αρμόδιος υπουργός Κ.Κυρανάκης.
Το πρόστιμο για έλλειψη εισιτηρίου αυξάνεται στα 100 ευρώ. Μείωση κατά 50% αν αγοράσεις κάρτας 30 μερών (αξίας 27 ευρώ).
Τα δρομολόγια των Μέσων Συγκοινωνίας τροποποιούνται λόγω της 24ωρης απεργίας της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.
Ο Κυρανάκης τις βελτιωτικές προτάσεις για τους σιδηρόδρομους, διαβεβαίωσε πως «το σύστημα των σιδηροδρομικών μεταφορών στη χώρα αλλάζει».
Με ρυθμούς Σαββατοκύριακου θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς από τη Μεγάλη Παρασκευή ως την Τετάρτη του Πάσχα.
Συζήτηση σήμερα 28/3 στο Κάτω Πολυτεχνείο με ομιλητές τον δικηγόρο Θ. Καμπαγιάννη, τον αρχαιολόγο Δ. Κουφοβασίλη και τον Κ. Γενιδούνια, πρώην πρόεδρο μηχανοδηγών του ΟΣΕ.
Τα περισσότερα Μέσα Συγκοινωνιών θα λειτουργήσουν μεταξύ 9.00 το πρωί ως τις 21.00 το βράδυ της Τετάρτης, 20 Νοεμβρίου.
«Αποτελεί πρόκληση ο κ. Μητσοτάκης να μιλά για ποιότητα των παρεχόμενων μεταφορικών υπηρεσιών στην Αττική, όταν μόλις προχθές άλλο ένα λεωφορείο άρπαξε φωτιά...
Λεωφορεία και τρόλεϊ θα κινηθούν μεταξύ 9.00 π.μ με 21.00. 24ωρη η απεργία σε Μετρό και ΗΣΑΠ. Κανονικά τα λεωφορεία που ανέλαβαν τα ΚΤΕΛ.