Στο φόντο των καταστροφικών επιθέσεων του Ισραήλ στο Λίβανο ξεκίνησαν σήμερα το απόγευμα στο Στέιτ Ντιπάρμεντ οι νέες συνομιλίες.
Στον αέρα οι συνομιλίες ΗΠΑ-Ιράν που σχεδιάζονταν για την Παρασκευή στο Ομάν, λόγω διαφωνιών στην ατζέντα των διαπραγματεύσεων.
Ο εκπρόσωπος της ρωσικής προεδρίας έκρουσε τον κώδωνα του κινδύνου για αυτό που χαρακτήρισε ως «καλπάζουσα κλιμάκωση».
Διάταγμα που υπεγράφη από τον Βολοντίμιρ Ζελένσκι το 2022 απαγορεύει τις διαπραγματεύσεις με τη Ρωσία όσο ο Βλαντίμιρ Πούτιν βρίσκεται στην προεδρία της.
Ο υπουργός Εξωτερικών, Σεργκέι Λαβρόφ, θα ηγηθεί της ρωσικής αντιπροσωπείας, αναφέρουν ΜΜΕ. Την παρουσία του επικεφαλής του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, Ρούμπιο, στην Κωνσταντινούπολη ανακοίνωσε ο Τραμπ.
Η Τεχεράνη επικρίνει την Ουάσινγκτον για αντιφάσκουσα συμπεριφορά, καθώς οι νέες κυρώσεις ανακοινώθηκαν την επομένη του τέταρτου γύρου των μεταξύ τους έμμεσεων συνομιλιών.
Το Πεκίνο ελπίζει ότι η Ρωσία και η Ουκρανία θα βρουν έναν δρόμο προς «μια δίκαιη, διαρκή, δεσμευτική ειρηνευτική συμφωνία».
Ο Ανώτατος Ηγέτης του Ιράν αναφέρθηκε στις έμμεσες συνομιλίες με τις ΗΠΑ στο Ομάν. «Ας μην συνδέουμε τα ζητήματα της χώρας με τις συνομιλίες», τόνισε.
Οι δύο αντιπροσωπείες θα ασχοληθούν ιδιαίτερα με την αναβίωση της πρωτοβουλίας για τα σιτηρά στη Μαύρη Θάλασσα.