Τα εγκαίνια του Προξενείου της Ουγγαρίας στη Θεσσαλονίκη έγιναν σήμερα, παρουσία των υπουργών Εξωτερικών αμφοτέρων χωρών.
Χιλιάδες άνθρωποι διαδήλωσαν στη σερβική πόλη Νόβι Σαντι κατά της ενδημικής διαφθοράς κατά τη διάρκεια της θητείας του προέδρου Αλεξάνταρ Βούτσιτς.
Το σύμβολο της αντίστασης των Σέρβων στους ΝΑΤΟϊκούς βομβαρδισμούς του 1999 κινδυνεύει με κατεδάφιση για το καλό των επενδύσεων!
Η Δημοκρατία Σέρπσκα, η οντότητα με σερβική πλειοψηφία στη Βοσνία -Ερζεγοβίνη, ψηφίζει, για τον αντικαταστάτη του Μίλοραντ Ντόντικ.
Ο Πρόεδρος της Σερβίας Αλεξάνταρ Βούτσιτς πιστεύει ότι οι ευρωπαϊκές χώρες προετοιμάζονται για μια πιθανή στρατιωτική σύγκρουση με τη Ρωσία.
Στο μεταξύ δυναμώνει τη θέση της στα Βαλκάνια η Τουρκία.
Νομοσχέδιο που ανοίγει τον δρόμο για το σχέδιο του Κούσνερ να μετατρέψει τα βομβαρδισμένα γραφεία του Γιουγκοσλαβικού Στρατού σε ξενοδοχείο, ενέκρινε η βουλή.
Οι διαδηλωτές κράτησαν 16 λεπτά σιγής στη μνήμη των 16 θυμάτων της σιδηροδρομικής καταστροφής στο Νόβι Σαντ πριν από ένα χρόνο.
Φοιτητές ξεκινούν με τα πόδια για να φτάσουν στο Νόβι Σαντ, για τον έναν χρόνο από την τραγωδία στον σιδηροδρομικό σταθμό.