Την πρώτη τριμερή συνάντηση Αμερικανών-Ουκρανών-Ρώσων την Παρασκευή και το Σάββατο στα ΗΑΕ, ανακοίνωσε από το Νταβός ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι.
Βασικό θέμα στην ατζέντα του έκτακτου Ευρωπαϊκού Συμβουλίου είναι η επιθετική τακτική του Προέδρου των ΗΠΑ.
«Είμαστε προβληματισμένοι και απογοητευμένοι», ανέφερε η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών, Μαρία Ζαχάροβα.
Ο Ρώσος πρόεδρος δήλωσε ότι το Υπουργείο Εξωτερικών εξετάζει έγγραφα που σχετίζονται με το «Συμβούλιο Ειρήνης» του Τραμπ.
Για συγκρότηση ενός «στενού πυρήνα» κρατών-μελών για την εξειδίκευση «καινοτόμων λύσεων στον τομέα της επιστροφής μεταναστών», κάνει λόγο το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Η τελετή υπογραφής για το «Συμβουλίο Ειρήνης» κυριαρχεί σήμερα στην επικαιρότητα, στο Νταβός, με τις προσχωρήσεις ωστόσο να αναμένονται διστακτικές.
Δεν μας αφορά η Γροιλανδία επαναλαμβάνει σε όλους τους τόνους η Μόσχα.
Σύμφωνα με την Wall Street Journal ο Λευκός Οίκος επιδιώκει να εντοπίσει Κουβανούς αξιωματούχους που είναι πρόθυμοι να συνάψουν συμφωνία για «αλλαγή καθεστώτος».
Παραθέτουμε μια σύντομη συγκομιδή άρθρων από τον ισραηλινό τύπο σχετικά με τον πόλεμο ΗΠΑ-Ιράν που... δεν έγινε.