ΑΘΗΝΑ
18:52
|
26.06.2026
Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί η ΕΛ.ΑΣ..
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Γυναίκα, περίπου 50-55 ετών, σύμφωνα με την Πυροσβεστική, απεγκλωβίστηκε νεκρή από τις ράγες του μετρό, στον σταθμό Πανόρμου, όπου έπεσε το μεσημέρι, από άγνωστη έως τώρα αιτία.

Στο σημείο επιχείρησαν εννέα πυροσβέστες με τρία οχήματα.

Προανάκριση για το περιστατικό διενεργεί η ΕΛΑΣ.

Στο μεταξύ ένα ακόμη άτομο βρέθηκε στις ράγες του μετρό της Αθήνας στον σταθμό Χολαργό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο άνδρας απεγκλωβίστηκε σώος από την Πυροσβεστική.  Τον παρέλαβε το ΕΚΑΒ και μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο “Γεννηματάς”. Η κίνηση του μετρό πλέον διεξάγεται στα τμήματα Νίκαια- Αμπελόκηποι και Αγ. Παρασκευή- Δουκίσσης Πλακεντίας- Αεροδρόμιο.

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Μόνο το κεφάλαιο της δόσης θα πληρώνουν, προσωρινά, οι δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη

Νεκρή και άλλη νεαρή γυναίκα από τη Λιβαδειά μετά τον τοκετό…

Να γιατί έσκασαν σήμερα 3.000 υπάλληλοι στην έδρα της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες…

Χαμηλές ταχύτητες στον Κηφισό- Φωτιά σε διάζωμα

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα