ΑΘΗΝΑ
10:14
|
26.04.2024
Ολοκληρώθηκε το φαντασμαγορικό ιβέντ παρουσία της αθηναϊκής κοσμικής, πολιτικής και επιχειρηματικής αφρόκρεμας.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία το πολυαναμενόμενο κάτγουοκ της κολεξιόν Cruise 2022 του Dior στο Καλλιμάρμαρο, παρουσία της αθηναϊκής κρεμ ντε λα κρεμ, εκπροσώπων του διεθνούς τζετ σετ αλλά και των δικών μας πολιτικών εκπροσώπων και “πρεσβευτών” της φάσιον μπιζ.

Φυσικά δεν έλειψαν και τα παράπονα όσων δεν κατάφεραν να αποκτήσουν την πολυπόθητη γαλανόλευκη πρόσκληση που εστάλη στους παραλήπτες της απευθείας από το Παρίσι, καθώς ο αριθμός τους περιορίστηκε σε 400 εκλεκτούς του οίκου.

O Dior επέλεξε να καλέσει μόνο τους μόνιμους πελάτες, τους τεχνίτες και καλλιτέχνες που συνεργάζονται μαζί του, όπως και τους εκπροσώπους των μουσείων, των οποίων τα εκθέματα αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τη συλλογή του.

Η σικάτη Γαλλίδα ηθοποιός Κατρίν Ντενέβ ήταν από τις πρώτες που έφτασαν στο Καλλιμάρμαρο, ντυμένη με ένα κομψό κοκτέιλ ανσάμπλ και φλατ σανδάλια.

Λίγο μετά κατέφθασε και η πρόεδρος της Δημοκρατίας Κατερίνα Σακελλαροπούλου που επέλεξε μπλε δημιουργία του Χρήστου Κωσταρέλλου από μεταξωτό crepe cady με ασύμμετρη απλικέ δαντέλα σαντιγύ που συμπληρωνόταν με απλικέ λουλούδια από κεντημένη μεταξωτή οργάντζα Σουφλίου.

Την ΠτΔ συνόδευε η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη η οποία αρκέστηκε σ’ ένα λευκό μίνιμαλ φόρεμα χωρίς αξεσουάρ πλην της χαρακτηριστική μενδώνιας στέκας.

Η “υπέρκομψη” Μαρέβα Γκραμπόφσκι – Μητσοτάκη έδωσε το παρών φέροντας ένα maxi φόρεμα με φλόραλ πάτερν, το οποίο συνδύασε φλατ πέδιλα και χρυσά σκουλαρίκια.

Στο ιβέντ έσπευσαν επίσης οι Ευγενία Νιάρχου, Bianca Brandolini, Άννα Βίσση, Αγγελική Κανελλοπούλου, Μαρία Σάκκαρη, Suki Waterhouse, Anya Taylor Joy, Μίνως Μάτσας, Όλγα Κεφαλογιάννη, Βίκυ Καγιά, Μαριάννα Βαρδινογιάννη, Βάνα Μπάρμπα, Ορσαλία Παρθένη, Άντζελα Γκερέκου, όπως και ο Πιέρ Κασιράγκι γιος της Καρολίνας του Μονακό και η σύζυγός του, Μπεατρίς Μπορομέο.

Και φυσικά δεν έλειψε η Γιάννα Αγγελοπούλου, η οποία εξακολουθεί να λανσάρει περήφανα το επαναστατικό “1821” λουκ, υπενθυμίζοντας σε όλους ότι είναι η πρόεδρος της ομώνυμης Επιτροπής.

Με έμπνευση τον αρχαιοελληνικό χιτώνα και τις ρευστές γραμμές του, η καλλιτεχνική διευθύντρια του οίκου Μαρία-Γκράτσια Κιούρι λάνσαρε μια εξίσου ρευστή σιλουέτα που δεν αποχωρίζεται τα κλασικά Dior item αλλά η οποία τολμά να συνδυάσει πολυτελή και κάζουαλ κομμάτια από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Σίγουρα δεν είναι κάτι πρωτοποριακό ο συνδυασμός βραδινών με αθλητικά παπούτσια, αλλά όπως δήλωσε η Κιουρί: “Κάνουμε μόδα για το παρόν, όχι για το παρελθόν, ούτε για το μέλλον, αλλά για τώρα. Μετά την πανδημία – αν και δεν έχει τελειώσει ακόμη – θέλουμε να κινηθούμε”

Η λαμπερή βραδιά συνεχίστηκε με ένα τερψιλαρύγγιο ελληνικό παραδοσιακό μενού του Δημήτρη Σκαρμούτσου το οποίο περιείχε μπακαλιάρο με λάδι πεύκου, καπνιστό ψάρι με στρείδι, γαρίδες γεμιστές με ταραμά, κολοκυθοκεφτέδες, αρνί με μελιτζάνα και αγκινάρα, μοσχαρίσιο κρέας με λευκά φασόλια Λήμνου και επιδόρπιο ριζόγαλο και μους σοκολάτας.

Δεν έλειψαν και τα αξιντάντ καθώς λαμπάδιασε μαύρο γκάουν υψηλής ραπτικής απειλώντας την ακαιραιότητα της κυρίας που το φορούσε, το οποίο προφανώς άρπαξε φωτιά από τα ρομαντικά κεριά που διακοσμούσαν τον χώρο της δεξιώσης.

Η άτυχη γυναίκα, ούσα σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση έφυγε άρον-άρον. Το περιστατικό συνέβη μπροστά στα μάτια των έκπληκτων κοσμικών που προσπαθούσαν να τη βοηθήσουν ρίχνοντας νερό με νεροπότηρα και σαμπανιέρες.

Το επεισόδιο δεν εμπόδισε βέβαια την ομήγυρη να συνεχίσει καταναλώνοντας το δείπνο της και τους πιο τολμηρούς καλεσμένους να συνεχίσουν το γλέντι χορεύοντας μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Μενδώνη για “ξεπούλημα” μνημείων

Η υπουργός Πολιτισμού, από την πλευρά της, ενθουσιασμένη με το φαντασμαγορικό event, έσπευσε να το χαρακτηρίσει “τεράστια διαφήμιση για την Ελλάδα”, διαμηνύοντας ότι “η μόδα είναι τέχνη και πολιτισμός” σε όλους όσοι μίλησαν για “ξεπούλημα” των αρχαίων μνημείων.

“Χθες ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα εικόνα. Να κατανοήσουμε ότι η μόδα είναι τέχνη και πολιτισμός. Βγήκε μια εικόνα της χώρας από το Καλλιμάρμαρο, ένα ολομάρμαρο τοπόσημο της Αθήνας. Αυτή η εικόνα βγήκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο” τόνισε η υπουργός στο Mega.

“Δεν μπορώ καν να σχολιάζω τέτοιες απόψεις. Τι σημαίνει ξεπούλημα; Όποιος ανεβαίνει στην Ακρόπολη έχει δικαίωμα να φωτογραφηθεί και να ανεβάσει τις φωτογραφίες όπου θέλει. Γιατί ξεπουλήθηκε η Ακρόπολη; Επειδή επέτρεψε το υπουργείο Πολιτισμού μέσα από όλες τις διαδικασίες να γίνει φωτογράφιση των συγκεκριμένων μοντέλων; Το ξεπούλημα που είναι; Και για αυτούς που λένε ότι δεν θα πάρουμε πολλά λεφτά, επειδή δεν ξεπουλάμε τα μνημεία, τα τέλη είναι αυτά που ορίζει ο νόμος” είπε.

“Για να αποτιμηθεί το κόστος πρέπει να μετρήσει κανείς τον χρόνο προβολών. Ακόμα δεν έχει ολοκληρωθεί η φωτογράφιση” σημείωσε. “Τα δικαιώματα επί των φωτογραφιών των μνημείων είναι του ελληνικού δημοσίου. Μέχρι στιγμής έχουν δοθεί γύρω στις 500.000 στον οργανισμό Ανάπτυξης και Διαχείρισης Πολιτιστικών Πόρων, όμως το ακριβές ποσό θα σας το πούμε τις επόμενες μέρες”.

“Σημασία δεν έχει πόσο θα είναι τα τέλη” συνέχισε η υπουργός, “αλλά με όλα τα βίντεο που χρησιμοποιήθηκαν, θα χρησιμοποιηθούν αλλά και οι φωτογραφίες που θα κυκλοφορήσουν, είναι μια τεράστια διαφήμιση για την Ελλάδα, η οποία κοστολογείται σε μερικά εκατομμύρια, αν θα θέλαμε να την κάνουμε κοστολογημένη”.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Άνω Λιόσια: Αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο σχολείου

Κατά της Apple για χρήση παράνομων ορυκτών στρέφεται η Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό

Νέα Ιωνία: Νεκρός ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του ΗΣΑΠ

Τροχαίο με έναν νεκρό στην Ελευσίνα

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα