ΑΘΗΝΑ
03:35
|
22.06.2026
Μία ακόμα αναβολή στην εκδίκαση της υπόθεσης των 19 ατόμων που συνελήφθησαν στις 17 Νοεμβρίου 2019 μετά το τέλος της μαζικής και ειρηνικής πορείας για…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Μία ακόμα αναβολή στην εκδίκαση της υπόθεσης των 19 ατόμων, που είχαν συλληφθεί στις 17 Νοεμβρίου 2019 μετά το τέλος της μαζικότατης και ειρηνικής πορείας για την εξέγερση του Πολυτεχνείου. Τρεις από τους κατηγορουμένους ζήτησαν αναβολή και το δικαστήριο αποφάσισε να αναβάλλει τη δίκη για όλους μέχρι τις 23 Σεπτεμβρίου του 2022 

Η προηγούμενη δικάσιμος είχε αναβληθεί τον Μάρτιο του 2020, καθώς δεν παρέστησαν στο δικαστήριο οι μάρτυρες κατηγορίας αστυνομικοί, οι οποίοι με τις καταθέσεις τους φόρτωσαν βαρύ κατηγορητήριο. Πολλές από αυτές τις κατηγορίες, κυρίως τα κακουργήματα, έχουν ήδη αποσυρθεί από τον εισαγγελέα. 

Από την πλευρά τους οι συλληφθέντες  υποστηρίζουν ότι ούτε οι εναπομείνασες κατηγορίες έχουν σχέση με την πραγματικότητα και επιμένουν ότι είναι πλήρως κατασκευασμένες. 

Μάλιστα ένας εκ των συλληφθέντων, σε σημερινή του συνέντευξη δήλωσε πως «πρόκειται για μια σκευωρία που σκοπό έχει την τρομοκράτηση των νέων ανθρώπων που αγωνίζονται και εντάσσεται στη συνολική κατασταλτική φρενίτιδα της κυβέρνησης, τα αποτελέσματα της οποίας έχουν φανεί ουκ ολίγες φορές».

Πηγές: Dikastiko.gr

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Αλβανία: Μεγάλη διαδήλωση κατά του θερέτρου που συνδέεται με τον Κούσνερ

Ο πρόεδρος της Βολιβίας κήρυξε κατάσταση έκτακτης ανάγκης

Οριοθετήθηκε η πυρκαγιά σε χορτολιβαδική έκταση στην Σύρο (upd)

Πάτρα: Βρέφος 7 μηνών στο νοσοκομείο με ενδείξεις κακοποίησης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα