Εξιτήριο από το Αμερικανικό Νοσοκομείο της Πόλεως, όπου τις τελευταίες έξι ημέρες ήταν υπό ιατρική παρακολούθηση καθώς είχε προσβληθεί από την παραλλαγή Όμικρον του κορωνοϊού πήρε σήμερα ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος.

Ωστόσο, ο Οικουμενικός Πατριάρχης θα παραμείνει τις επόμενες ημέρες σε απομόνωση στην Πατριαρχική κατοικία στα Θεραπειά προτού επιστρέψει στο Φανάρι για τους εορτασμούς των Θεοφανίων.
