ΑΘΗΝΑ
17:30
|
25.06.2026
Αύριο Τρίτη 30/8, ο ΟΑΣΘ θα πραγματοποιήσει 4ωρη στάση εργασίας από τις 11 το πρωί έως τις 3 το μεσημέρι.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σε στάση εργασίας, από τις 11 το πρωί μέχρι τις 3 το μεσημέρι, προχωρούν αύριο Τρίτη, 30 Αυγούστου, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ, μετά από απόφαση που είχε ληφθεί από τη Γενική Συνέλευση των Εργαζομένων.

Από το Συνδικάτο Εργαζομένων του Οργανισμού θα δοθεί προσωπικό ασφαλείας για την κυκλοφορία 50 λεωφορείων κατά τις ώρες της στάσης εργασίας.

Επιπλέον, θα δρομολογηθούν δύο λεωφορεία στη γραμμή 52 που εκτελεί το δρομολόγιο Ν. Σ. Σταθμός – Αλεξάνδρεια Πανεπιστημιούπολη – Σίνδος, για την εξυπηρέτηση των φοιτητών.

Κανονικά θα λειτουργήσει η υπηρεσία δωρεάν μετακίνησης των ατόμων με αναπηρίες.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Στη Βουδαπέστη ο Πιερρακάκης

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,2 και 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και καταστροφές [upd]

Το ΥΠΕΞ συλλυπάται τα θύματα του σεισμού στη Βενεζουέλα αλλά δεν στέλνει βοήθεια…

Μουντιάλ: Οι ομάδες που προκρίθηκαν στους νοκ άουτ αγώνες στη φάση των 32

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα