ΑΘΗΝΑ
18:42
|
03.05.2024
Ο διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής Εθνικής Υπηρεσίας Εναέριας Κυκλοφορίας μίλησε στον βρετανικό Τύπο για όσα συνέβησαν τη Δευτέρα στα βρετανικά αεροδρόμια.
Η Τρίτη σημαδεύτηκε επίσης από πολλές ακυρώσεις πτήσεων
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Το σύστημα ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας του Ηνωμένου Βασιλείου αντιμετώπισε τα μεγάλα προβλήματα που προκάλεσαν ντόμινο καθυστερήσεων και ακυρώσεων σε όλη την Ευρώπη εξαιτίας ενός ελαττωματικού σχεδίου πτήσης, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της βρετανικής Εθνικής Υπηρεσίας Εναέριας Κυκλοφορίας (NATS) στην The Independent.

Ο Μάρτιν Ρολφ αποκάλυψε ότι το σφάλμα εντοπίστηκε αρχικά στις 8.30 το πρωί της Δευτέρας – σχεδόν τρεις ώρες πριν το αυτόματο σύστημα τεθεί εκτός λειτουργίας, αφήνοντας τους ελεγκτές να χειρίζονται τα αεροσκάφη χειροκίνητα.

«Το πρόβλημα ήταν σημαντικά διαφορετικό από οτιδήποτε έχουμε ξαναδεί», σημείωσε.

«Εργαζόμασταν σε ένα χρονοδιάγραμμα για την αποκατάσταση του συστήματος πριν από τις 12.30 [μ.μ.]», είπε ο Ρολφ.

«Στις 1.30 [μ.μ.] υπήρξαν νέα από τους μηχανικούς ότι εκτιμούσαν πως ήξεραν πώς να ανακτήσουν αποτελεσματικά το σύστημα, παρόλο που δεν γνώριζαν τη βασική αιτία».

Μέσα σε μια ώρα το σύστημα δούλευε ξανά, είπε, αλλά «δεν πηγαίνεις από το 10% στο 100% σε μια στιγμή».

Ως αποτέλεσμα της βλάβης του συστήματος, σχεδόν 1.600 πτήσεις ακυρώθηκαν τη Δευτέρα – καθηλώνοντας περίπου 250.000 ταξιδιώτες.

Επιπλέον περίπου 300 αναχωρήσεις ακυρώθηκαν την Τρίτη.

Ο Ρολφ είπε ότι υπό κανονικές συνθήκες η υπηρεσία ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας του Ηνωμένου Βασιλείου «είναι ζηλευτή από το μεγαλύτερο μέρος του κόσμου» λόγω του όγκου της κίνησης που μπορεί να διαχειριστεί.

«Αυτή την εποχή του χρόνου θα περιμέναμε να χειριζόμαστε μεταξύ 7.500 και 8.000 πτήσεις την ημέρα. Η πλειοψηφία τους δεν θα αντιμετωπίσει καμία καθυστέρηση που να οφείλεται σε εμάς. Αυτό επιτυγχάνεται για πάνω από 2 εκατομμύρια πτήσεις το χρόνο»

«Διαχειριζόμαστε περίπου το 25% της ευρωπαϊκής εναέριας κυκλοφορίας και σε μας αποδίδεται περίπου το 2% της καθυστέρησης».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της NATS είπε επίσης ότι δεν υπήρξε ποτέ κανένας κίνδυνος για τους ταξιδιώτες.

«Έχουμε ένα απολύτως αξιοζήλευτο ρεκόρ ασφάλειας που δεν το θεωρούμε ποτέ δεδομένο», είπε.

«Ο λόγος για τη διακοπή ήταν ακριβώς επειδή θέλουμε απολύτως να εγγυηθούμε την ασφάλεια όλων».

Διαβάστε επίσης:

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

«Χιόνισε» στην Ξάνθη: Το χαλάζι την έντυσε στα λευκά

23χρονος Ισραηλινός ήταν νεκρός από τον Οκτώβρη και όχι όμηρος της Χαμάς…

Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης η Κένυα: Καταφθάνει κυκλώνας

Boeing mafia;

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα