ΑΘΗΝΑ
04:17
|
28.06.2026
Στο Συμβούλιο της Επικρατείας διαμαρτύρονται κάτοικοι της περιοχής και αλληλέγγυοι.
Από την κινητοποίηση της Δευτέρας
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Συμβούλιο της Επικρατείας πραγματοποιούν σήμερα το πρωί κάτοικοι της πολύπαθης Εύβοιας, διαμαρτυρόμενοι για την απόφαση δημιουργίας αιολικού πάρκου ανεμογεννητριών στα όρια των δήμων Κύμης-Αλιβερίου, Ερέτριας και Διρφύων Μεσσαπίων.

Το συνολικό έργο αποτελούμενο από 51+32 ανεμογεννήτριες αποτελεί το μεγαλύτερο έως σήμερα, αδειοδοτημένο έργο στον Ελληνικό χώρο και έχει προκαλέσει σειρά αντιδράσεων κατοίκων της περιοχής, φορέων και περιβαλλοντικών οργανώσεων.

Η συγκέντρωση πραγματοποιείται με αφορμή την εκδίκαση της προσφυγής που έχει κατατεθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας από τους δήμους της περιοχής κατά δυο Αποφάσεων Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων ισάριθμων έργων αιολικών σταθμών στις περιοχές της Κεντρικής Ευβοίας και Στύρων- Νημπορειού-ΔΕ Μαρμαρίου εταιρειών ιδίων συμφερόντων.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Τραγωδία στην Κρήτη: Νεκρή 43χρονη που τραυματίστηκε σε σκοπευτήριο

Γερμανία: Θερμοκρασίες ρεκόρ καθώς το κύμα καύσωνα κινείται ανατολικά

ΠΕΝΕΝ: 24ωρη απεργία στο λιμάνι της Ραφήνας την Παρασκευή 3 Ιουλίου

Βενεζουέλα: Στερεύουν οι ελπίδες για τον εντοπισμό επιζώντων μετά τους φονικούς δίδυμους σεισμούς

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα