ΑΘΗΝΑ
18:29
|
25.06.2026
Από τις 10 το βράδυ έως τη λήξη της βάρδιας.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Σε στάση εργασίας προχωρούν, σήμερα Τρίτη, από τις 22:00 έως τη λήξη της βάρδιας, οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες (Μετρό Γραμμή 1, 2 &3 και Τραμ).  

Σε κοινή ανακοίνωσή τους Σωματεία της ΣΤΑΣΥ τονίζουν :

Επειδή υπάρχουν άρθρα στην συλλογική σύμβαση εργασίας που δεν εκτελούνται.

Επειδή δεν έχουν εκδοθεί οι ΚΥΑ που ο νόμος 5039/23 προβλέπει

Επειδή στις οχλήσεις που κάνουμε για τα παραπάνω, στο υπουργείο μεταφορών εισπράττουμε αδιαφορία. 

Οι εργαζόμενοι στα μέσα Σταθερής Τροχιάς θα πραγματοποιήσουν 3ωρη προειδοποιητική Στάση Εργασίας, από τις 22:00 έως τη λήξη της βάρδιας.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Επτά πρώτα μέτρα από το υπουργείο Ανάπτυξης κατά του λαγοκέφαλου

Βενεζουέλα: Θηριώδης σεισμός 7,2 και 7,5 Ρίχτερ με εκατοντάδες θύματα και καταστροφές [upd]

Μουντιάλ: Οι ομάδες που προκρίθηκαν στους νοκ άουτ αγώνες στη φάση των 32

Ποιες παραλίες κρίθηκαν ακατάλληλες για κολύμπι στην Αττική από τον ΠΑΚΟΕ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα