ΑΘΗΝΑ
04:30
|
25.06.2026
Μετρό και ΗΣΑΠ θα λειτουργήσουν αύριο από τις 9.30 το πρωί ως τις 16.30 το απόγευμα. Τα λεωφορεία μεταξύ 9.00 π.μ. με 21.00 το βράδυ.
Μετρό
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Με νεότερη απόφασή του το σωματείο εργαζομένων σε ΜΕΤΡΟ και ΗΣΑΠ αλλάζει το χρονοδιάγραμμα λειτουργίας των μέσων σταθερής τροχιάς ενόψει της αυριανής Πρωτομαγιάς και της απεργιακής κινητοποίησης πολλών κλάδων.

Αύριο, Τετάρτη, 1η Μάη, οι γραμμές 1, 2 και 3 του μετρό θα λειτουργήσουν από τις 9.30 το πρωί ως τις 16.30 το απόγευμα και όχι μεταξύ 9.00 π.μ. ως τις 21.00 το βράδυ όπως είχε γίνει γνωστό το βράδυ της Δευτέρας.

Τα Τραμ θα λειτουργήσουν από τις 9.00 το πρωί ως τις 21.00 το βράδυ.

Τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ του ΟΣΥ θα λειτουργήσουν από τις 9.00 το πρωί ως τις 21.00 το βράδυ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Σε ύφεση η φωτιά στο παλιό ξενοδοχείο ΠΑΛΛΑΣ στο Λουτράκι

Αναζητούν τον 17χρονο Κωνσταντίνο Δ. που εξαφανίστηκε στη Νίκαια

Νεκρά εκατοντάδες χιλιάδες πτηνά στη Γαλλία λόγω καύσωνα

Τερματίζεται η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και της Suzon Doppagnea για τα προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα