Νέες αποκαλύψεις έρχονται στο φως της δημοσιότητας, αναφορικά με τη διαχείριση του πολύνεκρου σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών από πλευράς της κυβέρνησης, αλλά και τις απόπειρες συγκάλυψης των ευθυνών.
Ρεπορτάζ του Mega αποκαλύπτει στοιχεία που αφορούν το ποιος και πότε αποφάσισε το μπάζωμα στο χώρο του δυστυχήματος, με αποτέλεσμα να αλλοιωθεί ο χώρος και να χαθούν πολύτιμα στοιχεία για τη διερεύνηση των συνθηκών, κάτω από τις οποίες 57 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους.
Σύμφωνα με τον αστυνομικό συντάκτη των «Νέων» και του «Βήματος», Βασίλη Λαμπρόπουλο, η απόφαση για την «αναδιαμόρφωση του χώρου», με επιχείρημα ότι έπρεπε να ξεκινήσουν άμεσα τα σιδηροδρομικά δρομολόγια, ελήφθη μόλις δύο ημέρες μετά το δυστύχημα, στις 3 Μαρτίου, σε κυβερνητική σύσκεψη που είχε κρατηθεί μυστική, μέχρι σήμερα.
Στη σύσκεψη αυτή συμμετείχαν ο τότε υφυπουργός παρά τω πρωθυπουργώ και νυν υφυπουργός Πολιτικής Προστασίας, Χρήστος Τριαντόπουλος, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών, Γιάννης Ξιφαράς, ο τότε περιφερειάρχης Θεσσαλίας, Κώστας Αγοραστός, αξιωματικοί της Αστυνομίας, της Πυροσβεστικής και εκπρόσωπος της Hellenic Train.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η «αναδιαμόρφωση του χώρου» ξεκίνησε την επόμενη ημέρα και διήρκεσε τρεις ημέρες, από τις 4 έως τις 6 Μαρτίου 2023, ενώ, παρά τη βιασύνη να ξεκινήσουν τα δρομολόγια, αυτά ξεκίνησαν σχεδόν ένα μήνα μετά, στις 29 Μαρτίου.
Σύμφωνα με το Mega, παρόλο που οι αξιωματικοί της αστυνομίας και της πυροσβεστικής που κατέθεσαν στον εισαγγελέα της Λάρισας, αναφέρθηκαν στη συνάντηση της 3ης Μαρτίου, στα υπομνήματα που έχουν καταθέσει ο Κώστας Αγοραστός και ο Χρήστος Τριαντόπουλος, δεν υπάρχει καμία αναφορά.
Το Mega επικοινώνησε με στελέχη της Πυροσβεστικής και με την ΕΛ.ΑΣ., οι οποίοι επιβεβαίωσαν τη σχετική συνάντηση.
Οι νέες αποκαλύψεις δημιουργούν εκ νέου σοβαρά ερωτήματα, καθώς στις 23 Μαΐου έφτασε στη Βουλή η ποινική δικογραφία για τις εργασίες που έγιναν ήδη απ’ τις πρώτες ώρες στον τόπο της τραγωδίας στα Τέμπη, με αποτέλεσμα να αλλοιωθούν στοιχεία.
Διαβάστε επίσης: