Μετά την τρίτη δικαστική νίκη των κατοίκων επί της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και την απομάκρυνση λαμαρινών, συρματοπλεγμάτων και τσιμεντένιων βάσεων επί της οδού Θεμιστοκλέους η Ανοιχτή Συνέλευση «Όχι Μετρό στη πλ. Εξαρχείων» μας λέει σήμερα Παραμονή Χριστουγέννων τα δικά της κάλαντα:
Καλήν ημέραν φίλοι μας κι αν είναι ορισμός σας,
στο πορτοφόλι σας να μπω και όχι στ ‘ αρχοντικό σας.
Ξαναγεννάται σήμερον εν Εξαρχείων την πόλη,
μία Πλατεία μαγική, χαίρει η φύσις όλη!
Εν τις καρδιές μας τίκτεται εν μέσω πεζοδρόμων,
Η πλατεία των αγωνιστών και σπίτι ημών των όλων.
Πλήθος ανθρώπων κράζουσι το “όξω μετρό και χτίστης”
και τούτον άξιον εστί η των ανθρώπων πίστις.
Χρόνια πολλά!
Παράλληλα η Ανοιχτή Συνέλευση ενημερώνει ότι «σε λίγες μέρες λήγει το crowdfunding, οπότε το χαρτζιλίκι στον διαδικτυακό μας κουμπαρά και τα γλυκά από κοντά».
