ΑΘΗΝΑ
19:19
|
26.06.2026
Η Ανοιχτή Συνέλευση «Όχι Μετρό στη πλ. Εξαρχείων» τραγουδά: «Ξαναγεννάται σήμερον εν Εξαρχείων την πόλη, μία Πλατεία μαγική, χαίρει η φύσις όλη!»
Να τα πούμε; Θα τα πούμε!
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Μετά την τρίτη δικαστική νίκη των κατοίκων επί της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ και την απομάκρυνση λαμαρινών, συρματοπλεγμάτων και τσιμεντένιων βάσεων επί της οδού Θεμιστοκλέους η Ανοιχτή Συνέλευση «Όχι Μετρό στη πλ. Εξαρχείων» μας λέει σήμερα Παραμονή Χριστουγέννων τα δικά της κάλαντα:

Καλήν ημέραν φίλοι μας κι αν είναι ορισμός σας,

 στο πορτοφόλι σας να μπω και όχι στ ‘ αρχοντικό σας.

Ξαναγεννάται σήμερον εν Εξαρχείων την πόλη,

μία Πλατεία μαγική, χαίρει η φύσις όλη!

Εν τις καρδιές μας τίκτεται εν μέσω πεζοδρόμων,

Η πλατεία των αγωνιστών και σπίτι ημών των όλων.

Πλήθος ανθρώπων κράζουσι το “όξω μετρό και χτίστης”

και τούτον άξιον εστί η των ανθρώπων πίστις.
Χρόνια πολλά!

Παράλληλα η Ανοιχτή Συνέλευση ενημερώνει ότι «σε λίγες μέρες λήγει το crowdfunding, οπότε το χαρτζιλίκι στον διαδικτυακό μας κουμπαρά και τα γλυκά από κοντά».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ένοχοι οι 57 από τους 58 Κρητικούς αγρότες για τις παράνομες επιδοτήσεις του ΟΠΕΚΕΠΕ

Μόνο το κεφάλαιο της δόσης θα πληρώνουν, προσωρινά, οι δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη

Νεκρή και άλλη νεαρή γυναίκα από τη Λιβαδειά μετά τον τοκετό…

Να γιατί έσκασαν σήμερα 3.000 υπάλληλοι στην έδρα της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες…

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα