Εργατικό δυστύχημα σημειώθηκε το πρωί στην επισκευαστική βάση της ΣΤΑΣΥ στον Πειραιά.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της διοίκησης της ΣΤΑΣΥ, ο θανάσιμος τραυματισμός του εργαζόμενου της εταιρείας , αρχιτεχνίτη τροχαίου υλικού, επήλθε το πρωί της Τετάρτης 26/11, κατά τη διάρκεια τεχνικών εργασιών στην επισκευαστική βάση της εταιρείας στον Πειραιά.
Ο εργαζόμενος, όπως αναφέρει το 902.gr, καταπλακώθηκε από βαρύ φορτίο στο αμαξοστάσιο του ΗΣΑΠ στον Πειραιά και λίγη ώρα αργότερα εξέπνευσε στο Τζάνειο όπου και είχε μεταφερθεί.
Όλα τα Σωματεία των εργαζόμενων στη ΣΤΑΣΥ αποφάσισαν την πραγματοποίηση στάσης εργασίας σήμερα από τις 12:00 έως τις 18:00 για τον τον εργάτη που σκοτώθηκε σήμερα.
Οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 12:30 στον σταθμό Πειραιά.
