ΑΘΗΝΑ
16:32
|
05.10.2024
Η Apple απείλησε με αποκλεισμό της Twitter από το ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών της, ενώ εξοργισμένος φαίνεται ο Ίλον Μασκ μετά τις τελευταίες εξελίξεις.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ο Ίλον Μασκ κατηγόρησε την Apple Inc ότι απείλησε να εμποδίσει την πρόσβαση της Twitter Inc στο ηλεκτρονικό κατάστημα εφαρμογών της (app store) χωρίς να γνωστοποιήσει την αιτία, σύμφωνα με μία σειρά αναρτήσεων που έκανε χθες, Δευτέρα, ο Ίλον Μασκ στην αναφερόμενη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.

Στις ίδιες αναρτήσεις ο Μασκ ανέφερε ότι η κατασκευάστρια των έξυπνων τηλεφωνικών συσκευών iPhone σταμάτησε να διαφημίζεται στο Twitter. Έκανε απευθείας έκκληση στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Apple – ρωτώντας: “Τι συμβαίνει εδώ @tim_cook;”

Η κόντρα έρχεται καθώς πολλές εταιρείες έχουν σταματήσει τις δαπάνες στο Twitter εν μέσω ανησυχιών σχετικά με τα σχέδια ελέγχου περιεχομένου του Ίλον Μασκ για τον ιστότοπο. Ο δισεκατομμυριούχος διευθύνων σύμβουλος του Twitter και της Tesla δήλωσε ότι η Apple πιέζει την Twitter σχετικά με απαιτήσεις για τη διαχείριση του περιεχομένου των αναρτήσεων.

Η εξέλιξη αυτή, η οποία δεν έχει επιβεβαιωθεί από την Apple, δεν είναι ασυνήθιστη, καθώς η εταιρία συνηθίζει να επιβάλλει τους κανόνες της, ενώ προηγούμενα έχει προχωρήσει στην απομάκρυνση εφαρμογών (Gab, Parler).

Σε μια σειρά Tweet τη Δευτέρα, κατηγόρησε την Apple για «λογοκρισία» και επέκρινε τις πολιτικές της, συμπεριλαμβανομένης της χρέωσης που επιβάλλει στις αγορές που πραγματοποιούνται στο κατάστημα εφαρμογών της.

«Η Apple έχει κυρίως σταματήσει να διαφημίζεται στο Twitter. Μήπως μισούν την ελευθερία του λόγου στην Αμερική;», ανέφερε ο Μασκ, μετά την εξαγορά της πλατφόρμας από τον ίδιο έναντι τιμήματος 44 δισεκατομμυρίων δολαρίων τον προηγούμενο μήνα.

H Apple δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα για σχολιασμό.

«Δεν ήταν ξεκάθαρο σε εμένα κατά πόσο η Apple έχει επεξεργαστεί εσωτερικά αυτή την ιδέα και χωρίς να το γνωρίζω αυτό, δεν είναι επίσης ξεκάθαρο αν θα πρέπει να το λάβω σοβαρά υπόψη» , δήλωσε ο Ράνταλ Πίκερ καθηγητής στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου του Σικάγο.

Η Google, που είναι η εταιρία με τη μεγαλύτερη κεφαλαιακή αξία παγκοσμίως, δαπάνησε ένα εκτιμώμενο ποσό 131.600 δολαρίων σε διαφημίσεις στο Twitter μεταξύ της 10ης και της 16ης Νοεμβρίου, μειωμένο από το ποσό των διαφημιστικών δαπανών της (220.800 δολάρια) μεταξύ της 16ης και και της 22ας Οκτωβρίου, την εβδομάδα πριν από το κλείσιμο της συμφωνίας εξαγοράς του Twitter από τον Μασκ, σύμφωνα με στοιχεία της αγοράς (Pathmatics).

Το πρώτο τρίμηνο του 2022, η Apple βρίσκονταν στην κορυφαία θέση μεταξύ των εταιριών που διαφημίζονταν στο Twitter δαπανώντας 48 εκατομμύρια δολάρια και αντιστοιχώντας σε ποσοστό 4% επί των συνολικών εσόδων για την περίοδο αυτή, σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας “ The Washington Post”, που επικαλέστηκε ένα εσωτερικό έγγραφο της Twitter.

Η Twitter δεν ανταποκρίθηκε άμεσα σε αίτημα σχολιασμού του Reuters σχετικά με την αναφορά στο παραπάνω έγγραφο.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Η Τράπεζα της Αγγλίας προειδοποιεί για τον κίνδυνο πετρελαϊκού σοκ στη Μέση Ανατολή

Το δημόσιο χρέος της Γαλλίας φτάνει το 113% το δεύτερο τρίμηνο του 2024

Ηράκλειο: Πήγαν για τσικουδιά αλλά τους ήρθε… σφηνάκι χλωρίνη-Στην εντατική 6 άτομα

Δημοσκόπηση Metron Analysis: Κι άλλη πτώση για ΝΔ, δεύτερο το ΠΑΣΟΚ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα