ΑΘΗΝΑ
20:02
|
26.06.2026
Ο άτυχος 47χρονος βρέθηκε νεκρός με μία σύριγγα στο χέρι, τρεις μέρες μετά το θάνατό του.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Νεκρός τρεις μέρες μετά το θάνατό του σε κλειστή τουαλέτα του νοσοκομείου Αττικόν, όπου εκτελούνταν εργασίες, βρέθηκε σήμερα ένας 47χρονος τοξικομανής .

Ο αποβιώσας είχε νοσηλευτεί για τελευταία φορά μεταξύ 15 Μαΐου και 5 Ιουνίου, αντιμετωπίζοντας σοβαρά προβλήματα υγείας. 

Είχε πάρει «πειθαρχικό εξιτήριο» επειδή δημιουργούσε συνεχώς προβλήματα στην παθολογική κλινική όπου νοσηλευόταν.

ΤΟΞΙΚΟΜΑΝΕΙΣ ΚΑΙ AIDS

Βρέθηκε από το προσωπικό σε κατάσταση αποσύνθεσης με το ένα χέρι τρυπημένο με σύριγγα, τρεις μέρες αφότου είχε πεθάνει καθώς δεν είχε γίνει νωρίτερα αντιληπτός.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Νεκρή και άλλη νεαρή γυναίκα από τη Λιβαδειά μετά τον τοκετό…

Ο πόλεμος στο Σουδάν επιδεινώνει την ανθρωπιστική κρίση στη χώρα

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ απορρίπτει τις απευθείας συνομιλίες με το Ισραήλ

UNICEF: Πάνω από 260 Παλαιστίνια παιδιά σκοτώθηκαν στη Γάζα από την έναρξη της εκεχειρίας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα