ΑΘΗΝΑ
14:56
|
14.11.2024
«Πρόκειται για το ίδιο Κέντρο «που αν δεν το είχαν διαλύσει, θα είχε αποσοβήσει το δυστύχημα των Τεμπών».
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τα εγκαίνια του Κέντρου Ελέγχου Κυκλοφορίας Λάρισας για τον έλεγχο της κυκλοφορίας των τρένων σε μήκος 200 χιλιομέτρων από τον Δομοκό ως το Πλατύ καυτηρίασε απόψε με ανακοίνωσή του ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος και υποψήφιος για την προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκος Παππάς.

Όπως επισημαίνει, πρόκειται για εγκαίνια στο Κέντρο «που λειτουργούσε ως τον Ιούλιο του 2019, σύμφωνα με στοιχεία του ΟΣΕ και τρία πορίσματα που έχουν εκδοθεί ως σήμερα, και που οι ίδιοι διέλυσαν τις πρώτες μέρες της πρώτης θητείας τους».

Αναφέρει επίσης πως πρόκειται για το ίδιο Κέντρο «που αν δεν το είχαν διαλύσει, θα είχε ‘αποσοβήσει’ το δυστύχημα των Τεμπών». Και προσθέτει με νόημα:

«Το Κέντρο για το οποίο οι Γεραπετρίτης και Παπαδόπουλος επέμεναν, προκλητικά και με ασέβεια προς τους νεκρούς των Τεμπών, ότι λειτουργούσε (και) την βραδιά του δυστυχήματος. Αν δεν ήταν υπόλογοι για την απώλεια 57 συνανθρώπων μας, θα ήταν αστείοι. Και ο Γεραπετρίτης με τον Παπαδόπουλο, που ήταν αρμόδιοι ως χτες και ο Σταϊκούρας σήμερα και ο Μητσοτάκης με τον Καραμανλή όλη αυτή την περίοδο. Η λέξη ντροπή είναι λίγη. Τόσοι ήταν, τόσοι είναι».

Τι παραδόθηκε χτες από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ

Την Τρίτη, 8 Αυγούστου, παραδόθηκαν από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ κρίσιμα έργα για την αναβάθμιση των υπηρεσιών του σιδηροδρόμου, η σηματοδότηση στο τμήμα Λάρισα – Πλατύ και η τηλεδιοίκηση στο Δομοκός – Λάρισα.

Σε ανακοίνωση του ΟΣΕ επισημαίνεται πως ολοκληρώθηκε και η διοικητική παραλαβή προς χρήση της σηματοδότησης του τμήματος της διπλής γραμμής από Λάρισα μέχρι το Πλατύ, μήκους 130 χλμ. Με την ολοκλήρωση και του μέρους αυτού, λειτουργεί πλέον πλήρης σηματοδότηση στα τμήματα Αγ. Ανάργυροι – Οινόη, και η Τηλεδιοίκηση από την Τιθορέα έως την Θεσσαλονίκη, καθώς και από Θεσσαλονίκη μέχρι και τον Προμαχώνα.

Παράλληλα, παραδόθηκε το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας (ΚΕΚ) της Λάρισας, το οποίο ελέγχει την κυκλοφορία των συρμών σε μήκος 200 χιλιόμετρων διπλής σιδηροδρομικής γραμμής, στο τμήμα από τον Δομοκό έως το Πλατύ. Το ΚΕΚ Λάρισας είναι ένα υπερσύγχρονο κέντρο τηλεδιοίκησης το οποίο διαθέτει όλα τα απαραίτητα μέσα για τον έλεγχο και τη λειτουργία διαχείρισης της κυκλοφορίας.

Τέλος, μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου θα αποδοθεί στην κυκλοφορία και το τελευταίο τμήμα σηματοδότησης, από Οινόη μέχρι Τιθορέα, το οποίο θα ελέγχεται από το Κέντρο Ελέγχου Κυκλοφορίας του τμήματος ΣΚΑ – Τιθορέα.

Στην ίδια ανακοίνωση αναφέρεται πως με την παράδοση και του παραπάνω τμήματος σηματοδότησης και την ένταξή του στο Κέντρο Τηλεδιοίκησης του ΣΚΑ ο άξονας από την έξοδο της Αθήνας μέχρι και την Θεσσαλονίκη θα τηλεδιοικείται πλήρως, ενώ θα λειτουργεί και το σύστημα επιτήρησης και ελέγχου συρμών ETCS επί γραμμής (επιτρόχιο), μέχρι τα τέλη Νοεμβρίου.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πολυτεχνείο: Ποιοι δρόμοι θα κλείσουν στην Αθήνα μέχρι τη Δευτέρα

Novartis: Καλούνται ως ύποπτοι οι πρώην προστατευόμενοι μάρτυρες

ΟΗΕ: Γενοκτονία ο πόλεμος του Ισραήλ στην Γάζα

Για πρώτη φορά επίθεση της Χεζμπολάχ με drones στο ισραηλινό Γενικό Επιτελείο στο Τελ Αβίβ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα