Ως τώρα πάνω από 10 κατηγορούμενοι από το σύνολο των 23 έχουν περάσει από το γραφείο της Ευρωπαίας Ανακρίτριας, Χριστίνας Σαλάππα.
Απόψε αφέθηκαν ελεύθεροι με εγγυήσεις ύψους 800.000 και 900.000 δολαρίων ακόμη δύο κατηγορούμενοι της ΕΡΓΟΣΕ.
Είναι οι πρώτοι από τους 23 κατηγορούμενους που απολογήθηκαν στην Ευρωπαία ανακρίτρια η οποία τους επέβαλε εγγύηση ύψους 500 και 600.000 ευρώ.
Η Εισαγγελία Εφετών Λάρισας άσκησε δίωξη για το κακούργημα της διατάραξης ασφάλειας των συγκοινωνιών και για ανθρωποκτονία και βαριά σωματική βλάβη από αμέλεια κατά συρροή.
Οι δυο μάρτυρες στις επιστολές τους τονίζουν, ότι στις καταθέσεις τους ενώπιον των μελών της εξεταστικής επιτροπής ενδέχεται να αυτοενοχοποιηθούν.
Οι κατηγορίες αφορούν 14 υπάλληλους της ΕΡΓΟΣΕ, 4 της Ελληνικής Διαχειριστικής Αρχής και 5 εκπροσώπους της Αναδόχου Κοινοπραξίας.
«Πρόκειται για το ίδιο Κέντρο «που αν δεν το είχαν διαλύσει, θα είχε αποσοβήσει το δυστύχημα των Τεμπών».
Παραδόθηκαν από την ΕΡΓΟΣΕ στον ΟΣΕ η σηματοδότηση στο τμήμα Λάρισα-Πλατύ και η τηλεδιοίκηση στο Δομοκός-Λάρισα.
Η σύμβαση 717 είχε ανατεθεί στην ΤΟΜΗ, κοινοπραξία του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ και της γαλλικής πολυεθνικής Alstom.