ΑΘΗΝΑ
18:12
|
26.06.2026
Η πλατεία απελευθερώνεται μετά τις δικαστικές νίκες επί της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Το Σάββατο, 21/12, από τις 6μ.μ. νέο κάλεσμα στον απελευθερωμένο χώρο της πλατείας!
Χωρίς λαμαρίνες η πλατεία Εξαρχείων επί της οδού Θεμιστοκλέους
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Ήδη το πρώτο μέρος της Θεμιστοκλέους είναι ελεύθερο!», αναφέρει σε ανάρτησή της η Ανοιχτή Συνέλευση «Όχι Μετρό στην πλ. Εξαρχείων», η οποία μαζί με τους ενεργούς πολίτες της γειτονιάς πέτυχαν τρεις δικαστικές νίκες επί της ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.

Αρχικά απομακρύνθηκαν οι λαμαρίνες και το συρματόπλεγμα και τώρα απομακρύνεται η βαριά υποδομή, δηλαδή οι τσιμεντένιες βάσεις.

Στο μεταξύ το Σάββατο 21/12 υπάρχει κάλεσμα για εκδήλωση στον απελευθερωμένο χώρο της πλατείας Εξαρχείων επί της οδού Θεμιστοκλέους στις 6 το απόγευμα. 

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Μόνο το κεφάλαιο της δόσης θα πληρώνουν, προσωρινά, οι δανειολήπτες του νόμου Κατσέλη

Νεκρή και άλλη νεαρή γυναίκα από τη Λιβαδειά μετά τον τοκετό…

Να γιατί έσκασαν σήμερα 3.000 υπάλληλοι στην έδρα της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες…

Χαμηλές ταχύτητες στον Κηφισό- Φωτιά σε διάζωμα

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα