Νέα ταλαιπωρία για το επιβατικό κοινό της Θεσσαλονίκης είχαμε σήμερα, Παρασκευή, το πρωί καθώς διακόπηκαν για αρκετή τα δρομολόγια του μετρό μεταξύ των σταθμών «Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός» και «Δημοκρατίας».
Η βλάβη που έρχεται να προστεθεί στα συνεχή προβλήματα που εντοπίζονται τις τελευταίες εβδομάδες στη λειτουργία του νέου μετρό, παρά τις κυβερνητικές θριαμβολογίες στα εγκαίνιά του, αποκαταστάθηκε λίγο πριν τις 9 το πρωί.
Όπως αναφέρει το voria.gr η τεχνική βλάβη εντοπίστηκε στη σιδηροδρομική επιδομή, δηλαδή σε ράγες και κλειδιά.
