ΑΘΗΝΑ
07:11
|
26.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«In The Ghetto» τραγουδά σήμερα ο Έλβις Πρίσλεϊ. Ο «Βασιλιάς» τραγουδά για τον αέναο κύκλο της φτώχειας και της βίας από την γκετοποίηση ανθρώπων. Όπως αυτή που ο κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, αναπαράγει ταυτίζοντας την εγκληματικότητα σε ορισμένες περιοχές με την ύπαρξη πληθυσμού των Ρομά.

As the snow flies
On a cold and gray Chicago mornin’
A poor little baby child is born
In the ghetto
(In the ghetto)

And his mama cries
‘Cause if there’s one thing that she don’t need
It is another hungry mouth to feed
In the ghetto
(In the ghetto)

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Καύσωνας στην Ευρώπη

Οι μετεωρολόγοι προβλέπουν ότι οι θερμοκρασίες τις επόμενες ημέρες θα σπάσουν ρεκόρ (για τον μήνα Ιούνιο) σε αρκετές χώρες.
ΣΥΝΑΦΗ

Κυκλοφορεί ο «Μετρονόμος» του Τραγουδόσαυρου και του Χάρη Γιουλάτου

Κανταδόροι γεμίζουν τους δρόμους της Πλάκας το βράδυ της 26ης Ιουνίου

Αρχαιολογικά ευρήματα από το…μέλλον στο φουαγιέ της Εθνικής Λυρικής Σκηνής

Το τραγούδι της ημέρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα