Το Ινστιτούτο Εξωτερικών Υποθέσεων (FAINST) διοργανώνει αύριο, 10 Φεβρουαρίου 2026, για πέμπτη συναπτή χρονιά το «Φόρουμ για τις Υβριδικές Απειλές, την Κυβερνο-ανθεκτικότητα και την Τεχνητή Νοημοσύνη» με κύριο θέμα της εκδήλωσης τις υβριδικές απειλές και την προστασία κρίσιμων υποδομών.
Η εκδήλωση για την κυβερνοασφάλεια θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου 2026 στις 9.00 το πρωί στην Λέσχη Αξιωματικών Ενόπλων Δυνάμεων (Ρηγίλλης 1), στην Αθήνα.
Το πρόγραμμα -που εστιάζει στις «Υβριδικές Απειλές και Προστασία Κρίσιμων Υποδομών»- καθώς και η δήλωση συμμετοχής για δια ζώσης παρακολούθηση μπορούν να βρεθούν στην ιστοσελίδα του ινστιτούτου.
Το Forum τελεί υπό την αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Εθνικής Ασφάλειας της Προεδρίας της Κυβέρνησης, στο πλαίσιο της προσέγγισης «Whole of Society» για την εθνική ασφάλεια, και το στηρίζουν η KPMG, το EFA Group και η STHENOS AI, η CENSUS Cybersecurity Engineering, και η Variene AI.
Οι προσέλευση και οι εγγραφές των συμμετεχόντων γίνονται από τις 8.30 ως τις 9.00 το πρωί της Τρίτης, 10 Φεβρουαρίου και οι πρώτες ομιλίες ξεκινούν λίγα λεπτά μετά τις 9.00 με τις ομιλίες του προέδρου του Foreign Affairs Institute Λουκά Κατσώνη, του Γενικού Γραμματέα Εθνικής Ασφάλειας Θάνου Ντόκου και της διευθύντριας του «Ευρωπαϊκού Κέντρου Αριστείας για την Αντιμετώπιση των Υβριδικών Απειλών», Φιλανδής πρώην υφυπουργού Εξωτερικών, Τέιγια Τιιλικάινεν.
