Ελεύθερη θα είναι η είσοδος σε αρχαιολογικούς χώρους, μουσεία και μνημεία που υπάγονται στο Δημόσιο σήμερα Σάββατο 18 Απριλίου, ανήμερα της Διεθνούς Ημέρας Μνημείων.
Αυτό σημαίνει, ότι οι επισκέπτες μπορούν να επισκεφτούν μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους και μνημεία, που ανήκουν στο Δημόσιο και διαχειρίζεται το υπουργείο Πολιτισμού, χωρίς την καταβολή αντιτίμου. Το Μουσείο Ακρόπολης δεν υπάγεται στα μουσεία με ελεύθερη είσοδο.
Η 18η Απριλίου έχει ορισθεί από την UNESCO και το Διεθνές Συμβούλιο Μνημείων και Τοποθεσιών (ΙCOMOS) ως Παγκόσμια Ημέρα Μνημείων και Τοποθεσιών. Η επέτειος αυτή αποβλέπει στην ευαισθητοποίηση του κοινού στο σημαντικό θέμα της προστασίας της Πολιτιστικής Κληρονομιάς.
