Ένοπλες ομάδες «που συνδέονται με τις ΗΠΑ και το Ισραήλ» ανακοίνωσαν σήμερα πως χτύπησαν οι Ιρανοί Φρουροί της Ισλαμικής Επανάστασης στην δυτική ιρανική επαρχία «Κουρδιστάν» που βρίσκεται κοντά στα σύνορα με το Ιράκ.

Σε ρεπορτάζ του ιρανικού πρακτορείου ειδήσεων ISNA αναφέρεται πως οι επιθέσεις έγιναν προς τη μεριά ενόπλων που είχαν μπει στην περιοχή από το Βόρειο Ιράκ και κρίθηκε πως «ενεργούσαν εκ μέρους των ΗΠΑ και του σιωνιστικού καθεστώτος».
Σκοπός της παρουσίας τους στην περιοχή ήταν σύμφωνα με τις ιρανικές αρχές να περάσουν λαθραία αμερικανικά όπλα και πυρομαχικά σε μεγάλες ποσότητες στο Ιράν πλησίον της πόλης Μπανίχ.
🇮🇷🇺🇸 IRGC Claims U.S. Weapons Shipment Intercepted Near Iranian Border
— Ryan Rozbiani (@RyanRozbiani) May 18, 2026
The operation targeted Kurdish counterrevolutionary groups based in northern Iraq near the city of Baneh in western Iran, with the IRGC saying the groups were acting as proxies for Washington and Tel Aviv.… pic.twitter.com/4xOoTzMZhu
Σε ανακοίνωση των Ιρανών Φρουρών που μετέδωσε στη συνέχεια το πρακτορείο ειδήσεων Sepah News, αναφέρεται πως την επιχείρηση κατά των διακινητών λαθραίων όπλων ανέλαβαν δυνάμεις της βάσης Hamzeh Sayyed al-Shuhada στην κομητεία Μπανίχ που βρίσκεται στην ιρανική επαρχία Δυτικό Κουρδιστάν.
Στο τέλος της επιχείρησης κατασχέθηκαν μεγάλες ποσότητες όπλων και πυρομαχικών, ενώ συνελήφθησαν όλα τα άτομα των ομάδων λαθρο-διακινητών.
