ΑΘΗΝΑ
17:42
|
26.06.2026
Στο πρώην εργοστάσιο οινοποιείου είχαν βρει καταφύγιο τα τελευταία χρόνια μετανάστες, άστεγοι καθώς και Ρομά.
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Επιχείρηση εκκένωσης και στη συνέχεια εκκαθάρισης και σφράγισης πραγματοποίησε το πρωί η Ελληνική Αστυνομία και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, στο παλιό κτήριο του εργοστασίου «Βότρυς», στα Σεπόλια που ανήκει στο ελληνικό Δημόσιο.

Στο πρώην εργοστάσιο οινοποιείου είχαν βρει καταφύγιο τα τελευταία χρόνια μετανάστες, άστεγοι καθώς και Ρομά.

Μετά την εκκένωση έγιναν και τρεις προσαγωγές στο Τμήμα Aλλοδαπών.

Σημειώνεται ότι και πριν έναν χρόνο είχε γίνει παρόμοια επιχείρηση, οπότε και σφραγίστηκε με μεταλλικό φραγμό το κτήριο, το οποίο έχει εγκαταλειφθεί από το 1986.

Πηγή: ert.gr

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Νεκρή και άλλη νεαρή γυναίκα από τη Λιβαδειά μετά τον τοκετό…

Να γιατί έσκασαν σήμερα 3.000 υπάλληλοι στην έδρα της Ε.Ε. στις Βρυξέλλες…

Χαμηλές ταχύτητες στον Κηφισό- Φωτιά σε διάζωμα

Μνημόνιο κατανόησης με την Ουκρανία υπέγραψε ο Θεοχάρης στο Γκντανσκ

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα