Ο Θέμης Τζήμας είναι δικηγόρος, διδάκτορας δημοσίου δικαίου και πολιτικής επιστήμης του ΑΠΘ και μεταδιδακτορικός ερευνητής. Έχει δημοσιεύσει μελέτες σε διεθνή συνέδρια και σε νομικές επιθεωρήσεις και έχει συμμετάσχει σε διάφορες διεθνείς αποστολές.
Αντί να γυρίσει στο τραπέζι της δύσκολης αλλά αναγκαίας διαπραγμάτευσης, η ουκρανική ηγεσία συνεχίζει να δίνει σόου στα δυτικά ΜΜΕ.
Ο Πρωθυπουργός πραγματικά έδωσε τον ορισμό αυτού που ο Τζίμης ο Πανούσης ονόμαζε «Αμερικανοτσολιά».
Η στήριξή τους στο γιγάντιο πρόγραμμα Μπάιντεν προς το Κίεβο αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης προς την όξυνση του πολέμου εντός κι εκτός της Ουκρανίας.
Αν τολμάς αναμετρήσου ευθέως με τον Ανδρέα Παπανδρέου, τους αγωνιστές του αντιδικτατορικού αγώνα και την 3η του Σεπτέμβρη. Αν όχι, φτιάξε το δικό σου κόμμα.
Έχουν μήπως αποφασίσει να καταστρέψουν το ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα προς όφελος των ΗΠΑ, της Κίνας, της Ρωσίας και άλλων ανταγωνιστών τους;
Γιατί πρέπει να αποτελεί καπιταλιστικώς ρυθμιζόμενο εμπόρευμα, η ενέργεια; Τι και ποιος μας εμποδίζει να απολαμβάνουμε παροχές με όρους κοινής ωφέλειας;
Η αποκάλυψη των NYT για άμεση, σε ζωντανό χρόνο, παροχή πληροφοριών προς την Ουκρανία από τις υπηρεσίες πληροφοριών των ΗΠΑ συνιστά ποιοτική αναβάθμιση.
Αφορμή η δήλωση Λαβρόφ για την εβραϊκή καταγωγή του Ζελένσκι και σύμφωνα με κάποιες θεωρίες (τις οποίες ο Ρώσος ΥΠΕΞ ασπάζεται μάλλον) και του Χίτλερ.
Ο πόλεμος πια τείνει να παγκοσμιοποιηθεί και με μετωπικό τρόπο, «χάρη στις άοκνες» προσπάθειες των ΗΠΑ και των συμμάχων τους.