Οι επερχόμενες πρόωρες εκλογές στο Ηνωμένο Βασίλειο φαίνεται πως έχουν ήδη αποτύχει, γιατί το διακύβευμα δεν αγγίζεται από κανέναν.
Για πρώτη φορά μετά την ήττα του ναζισμού, μια πολιτική δύναμη με καθαρά φασιστική καταγωγή διεκδικεί την εξουσία (με την υποστήριξη του Ισραήλ).
Η κυβέρνηση Νετανιάχου βρίσκεται σε δυσαρμονία με τους ψηφοφόρους μετά τις συντριπτικές αποτυχίες της και σε πρωτοφανή ένταση με τις ένοπλες δυνάμεις.
Ένα νέο αποκρουστικό περιστατικό υπενθυμίζει στους Ιταλούς την ανθρωπιστική γάγγραινα της εκμετάλλευσης των 230.000 ξένων εργατών στα χωράφια και τις επιχειρήσεις της χώρας.
Τη χαριστική βολή στην πενθήμερη εβδομαδιαία εργασία, δίνει η κυβέρνηση, ενώ δημιουργεί γκρίζα ζώνη απασχόλησης, αλλοιώνοντας το μέτρο της ψηφιακής κάρτας εργασίας.
Σε εποχές κρίσης, είναι αυτονόητο αλλά θα το ξαναπώ, δεν υπάρχει «κέντρο» αλλά μόνο άκρα.
Μακάρι αυτό να είναι το τέλος της συγκεκριμένης περιπέτειας του Ασάνζ. Δεν είναι απίθανο να λάβουν χώρα άλλες απόπειρες φίμωσης ή εξόντωσής του στο μέλλον.
Και όσοι διαμαρτύρονται θεωρούνται γραφικοί.
Ή με άλλα λόγια, η δημοσιογραφική εργασία της αποκάλυψης κρατικών εγγράφων έχει πλέον ποινικοποιηθεί με τον βαρύτερο δυνατό τρόπο.